بيشتر از آنچه تصورش را ميكني دوستت دارم......
نوشته شده توسط : sara jooon

بيشتر از آنچه که تصور ميکنی دوستت دارم

و

بيشتر از آنچه باور داری عاشق توهستم
بيشتر از هر عشقی بر تو عاشقم و بيشتر از هر ديوانه ای مجنون تو هستم.
عزيزم من محتاج تو هستم و بدون تو زندگی برایم مفهومی

 

جز تاريکی و سياهی ندارد!
دوستت دارم چونکه ميدانم تو نيز مرا دوست ميداری ،

 

دوستت دارم چونکه مرا باور داری و مرا لايق آن قلب پر از محبتت ميدانی!
تنها آرزويم اين است که تا آخرين لحظه زندگی ام در کنارتو باشم

 

و جز اين از خدای خويش هيچ آرزويی را ندارم
عزيزم اين قلب کوچک و شکسته و پر از عشق من تنها هديه ای است

 

از طرف من به تو!
از تمام دنيا تنها همين قلب کوچک را دارم ، همين و بس!
عزيزم تا پايان با تو می مانم چونکه تنها تو هستی که

 

معنای واقعی عشق را به من ابراز کردی و آموختی!
آموختی که عشق يعنی تا پايان زندگی ماندن و تا پایان زندگی دوست داشتن!
عزيزم به جز تو کسی برای من دوست داشتنی نيست و

 

به جز تو کسی لايق اين قلب بی طاقت من نيست
هر جای دنيا که هستی بدان که در اين دنيای بزرگ

 

کسی هست که عاشق و ديوانه تو می باشد !
هر جای دنيا که هستی بدان که من به انتظار تو می مانم تا تو را ببينم و

 

در آغوش خود بفشارم!
عزيزم دنيا خيلی بزرگ است ، اين دنيا پر از عاشق و معشوق است ،

 

پر از ليلی و مجنون است، اما همه عاشقان يک سو ،

 

و من و تو نيز يک سوی ديگريم!
عزيزم تو دومين قبله عبادت منی و در همه لحظه ها بعد از خدا

 

تو را عبادت ميکنم!

 

عزيزم بدون تو ،جايی در اين دنيای بزرگ ندارم ،

 

و تنهاتر از من ديگر تنهايی نيست!
تو همان دنياي منی عزيزم ، به هر زيبايی های اين دنيا که

 

می نگرم تو را ميبينم .
دوستت دارم عزيزم خيلی دوستت دارم ،

 

آنقدر دوستت دارم که ديگر هيچگونه جای ابرازی برای آن نيست!
مستم از اين عشق تو ، و پريشانم از غصه های تو و گريانم از اشکهای تو!
با تو پر از اميدم ، و رنگ خوشبختی را خوش رنگ از گذشته می بينم
با تو قلب من خوشبخت ترين قلب دنياست ، با تو اين دنيا برايم همان بهشت است!
عزيزم دوستت دارم … چون که در ميان اينهمه عاشقان تو

 

توانستی بمانی با قلبم ، بسازی با احساسم و درک کنی زندگی ام را !
عزيزم دوستت دارم… چون که اين قلب کوچک و پر از عشق مرا

 

در قلبت طلسم کرده ای و نگذاشتی هيچ کس ديگر قلب مرا از تو بگيرد !
اينبار با فرياد ، با چشمهای گريان ، با قلبی عاشق ،

 

با اراده و با احساسی پرا از دوست داشتن ميگويم که

 

دوستت دارم تا همه عاشقان فرياد مرا بشنوند و

 

به من بنگرند و شرمنده شوند!

 

عاشق ات هستم و ميمانم

دوستت دارم و عاشقانه ستايشت ميكنم

S.A


 

 





:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 108
|
تعداد امتیازدهندگان : 29
|
مجموع امتیاز : 29
تاریخ انتشار : 14 شهريور 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
بهنام سپهر تبریز در تاریخ : 1389/6/18/4 - - گفته است :
_________***__*_**** ___________
____________**__**_____* __________
___________***_*__*_____* _________
__________****_____******** ____
_________*****______**_*______** __
________*****_______**________*_**
________*****_______*_______* _____
________******_____*_______* ______
_________******____*______* _______
__________********_______* ________
__***_________**______** __________
*******__________** _______________
_*******_________* ________________
__******_________*_* ______________
____**___*_______** _______________
___________*_____*__* _____________
_______****_*___* _________________
_____******__*_** تقدیم به وبلاگ زیبای تو..........
____*******___** __________________
____*****______* __________________
____**_________* __________________
_____*_________* __________________
_____________*_* __________________
______________** __________________=DD@};-:)


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: